چای ماسالا در رژیم کتوژنیک

چای ماسالا در رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک در جهان به عنوان یکی از معروف ترین رژیم های غذایی تبدیل شده است و افرادی که از این رژیم غذایی برای لاغر شدن استفاده می کنند می خواهند بدانند که مصرف چای ماسالا در رژیم کتوژنیک مانعی دارد و چه تاثیری در رژیم کتو خواهد گذاشت . با ادامه مقاله همراه باشید تا به این سوال شما پاسخ دهیم.
تعداد کمی از نوشیدنی ها و چای ها موجود هستند که می توانید در هنگام استفاده از رژیم لاغری کتوژنیک از آن ها استفاده کنید. یکی از این نوشیدنی های چای ماسالا می باشد ، اگر چه چای ماسالا رژیمی مورد بحث است اما مصرف چای ماسالا معمولی نیز مانعی نخواهد داشت.(برای خرید اینترنتی چای ماسالا کلیک کنید)


آنچه در این مقاله می خوانید:



چای ماسالا کتوژنیک

چای ماسالا کتوژنیک یک نوع چای رژیمی است که در آن از مواد شیرین کننده مانند شکر استفاده نشده است تا در هنگام استفاده از رژیم کتوژنیک اضافه وزن و کالری بیشتری به بدن شما وارد نشود. و تاثیر رژیم لاغری را کاهش ندهد.
به علاوه وجود ادویه هایی همچون زنجبیل ، دارچین و .. که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کنند ، درون چای ماسالا می تواند به عنوان بهترین مکمل برای کاهش وزن به شمار رود.

چای ماسالا در رژیم کتوژنیک
چای ماسالا کتوژنیک طرز تهیه مختلفی دارد که معمولا به عنوان چای ماسالا رژیمی در فروشگاه های اینترنتی به فروش می رود.

طرز تهیه چای ماسالا کتوژنیک

برای تهیه چای ماسالا کتوژنیک در خانه می توانید از دستور زیر استفاده کنید ، اما اگر می خواهید در زمان صرفه جویی کنید، تی تو کاپ مقادیر چای ماسالا رژیمی را به اندازه های مشخص باهم ترکیب کرده، پودر شیر و شکر را از آن حذف کرده و به ترکیبات چای ماسالا رژیمی خود پودر جنسینگ هم اضافه کرده که شما به راحتی میتوانید با ترکیب مقدار مشخصی از آن در آب، از طعم لذیذ آن بهره ببرید.

طرز تهیه چای ماسالا کتوژنیک

برای استفاده این چای ماسالا رژیمی خاص در رژیم کتو خود اینجا را کلیک کنید.

مواد لازم

400 میلی لیتر آب
2 قاشق غذاخوری چای سیاه
1 تکه زنجبیل
یک پوست دارچین
4 عدد هل
2 قاشق شیرین کننده بدون کالری ( اختیاری)
2 قاشق غذاخوری خامه بدون شکر


آموزش تهیه چای ماسالا کتوژنیک

زنجبیل را پوست بگیرید و خرد کنید و سپس به همراه هل درون هاون سنگی بریزید و کاملا خرد کنید.
آب را روی اجاق بگذارید و زنجبیل و هل را به آن اضافه کنید و بجوشانید
برگ های چای سیاه را به همراه دارچین اضافه کرده و به مدت 2-3 دقیقه بجوشانید و شیرین کننده مورد نظر خود را نیز اضافه کنید
خامه را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و سپس حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید چای 1-2 دقیقه دیگر بماند
چای را در فنجان ریخته و نوش جان نمایید.
(همانطور که میدانید رژیم کتوژنیک ، یک نوع رژیم لاغری محسوب می شود که فرد فقط مجاز است گوشت و خامه مصرف کند.)

مقالات پیشنهادی:

آیا چای ماسالا چاق کننده است؟

آیا چای ماسالا متابولیسم بدن را افزایش می دهد؟

آیا چای ماسالا به هضم غذا کمک می کند؟

چای ماسالا و چربی سوزی

زمان مصرف چای ماسالا کتوژنیک

زمان مصرف چای ماسالا کتوژنیک در صبح زود بسیار مناسب خواهد بود و تاثیر زیادی بر افزایش بازدهی رژیم کتوژنیک خواهد گذاشت ، با این حال بعد از ظهر هم می توان از فواید این چای بهره برد.

تفاوت چای ماسالا کتوژنیک و معمولی

تفاوت اصلی این دو چای ماسالا در مواد مورد استفاده آن می باشد ، چای ماسالا رژیمی که در انواع سایت های فروشگاهی موجود است دارای مواد بدون کالری می باشد که هرچه قدر از آن مصرف کنید تاثیری روی کالری های دریافتی شما نخواهد داشت و در تمام رژیم های غذایی می توان از آن استفاده کرد.
اما چای ماسالا معمولی برای اینکه طعم بهتری داشته باشد ، شکر و شیرین کننده های مختلفی در تهیه آن مورد استفاده قرار گرفته است که کالری چای را افزایش می دهد ، به همین دلیل در هنگام رژیم گرفتن باید به مقدار مصرف خود دقت کنید که کالری زیادی با نوشیدنی چای ماسالا جذب نکنید.

تفاوت چای ماسالا کتوژنیک و معمولی


مقدار مناسب چای ماسالا در رژیم کتوژنیک

چای ماسالا در رژیم کتوژنیک مقدار خاصی توصیه نشده است و این موضوع باید با مشورت متخصص تغذیه انجام شود تا تاثیرات بیشتری از سختی هایی که برای کاهش وزن انجام می دهید داشته باشد.

مقدار مناسب چای ماسالا در رژیم کتوژنیک
در زمانی که به متخصص تغذیه مراجعه می کنید و رژیم کتوژنیک دریافت می کنید باید با پزشک مشورت کرده و از او بخواهید چای ماسالا کتوژنیک را نیز در برنامه غذایی شما قرار دهد تا تاثیر بهتری از آن دریافت کنید.


(46 امتیازها)

create تی تو کاپ today 00/05/26 visibility 3180 بازدید

فعلا نظری وجود ندارد
در حال ارسال، لطفا صبر کنید...