واقعا چای ماسالا ناباروری را درمان می کند!؟ (خواص چای ماسالا برای ناباروری)

واقعا چای ماسالا ناباروری را درمان می کند!؟ (خواص چای ماسالا برای ناباروری)

خواص چای ماسالا برای ناباروری و درمان آن به صورت کامل تایید نشده است اما این چای دارای ترکیبات و ادویه های بسیار جذابی است که هر کدام خواص و فواید زیادی برای تقویت قوای جنسی در خانم ها و آقایان را داشته و می تواند به عنوان مکمل های غذایی در کنار دارو ها ، احتمال درمان ناباروری را افزایش دهد.
چای ماسالا یکی از محبوب ترین چای های جهان است و علاوه بر طعم جذاب ، خواص دارویی زیادی نیز دارد. یکی از نوشیدنی های مورد علاقه هندی ها چای ماسالا است که فواید زیادی برای سلامتی دارد.(برای خرید چای ماسالا کلیک کنید)
می توان گفت که خوردن روزانه یک فنجان چای ماسالا می تواند برای حفظ سلامتی و دوری از بیماری های مختلف مفید باشد. ارزش غذایی این چای بسیار زیاد است و افزودن آن به رژیم غذایی می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.
چای ماسالا مخلوطی از چندین ادویه و گیاه است. در این چای ، برخی از گیاهان و ادویه جات با چای سیاه مخلوط شده است.



آنچه در این مقاله می خوانید:



این نوشیدنی اولین نوشیدنی رنگی و مخلوط ساخته شده در هند بود. از آن زمان ، چای ماسالا در سراسر جهان به عنوان یک چای محبوب شناخته شد.
چای ماسالا مخلوطی از فلفل سیاه و ادویه جات دیگر مانند دارچین ، میخک ، زنجبیل ، شیر و بسیاری از گیاهان مفید دیگر است. گاهی ادویه های دیگری نیز به این چای اضافه می شود تا طعم بهتری داشته باشد. در بسیاری از مناطق هند ، شیر با چای سیاه مخلوط می شود و استفاده می شود.

خواص چای ماسالا در درمان ناباروری

هنوز آزمایش بالینی در مورد تاثیر چای ماسالا بر درمان ناباروری صورت نگرفته است اما این چای از ترکیباتی تشکیل شده است که هر کدام خواص مخصوص به خود را برای بدن دارند و می توانند در درمان ناباروری تاثیر گذار باشند در زیر تعدادی از این مواد را مورد بررسی قرار می دهیم.

خواص چای ماسالا در درمان ناباروری

خواص زنجبیل در درمان ناباروری

زنجبیل یکی از مهم ترین ترکیبات چای ماسالا می باشد که مشهور به داشتن خاصیت ضد التهابی می باشد. این ادویه دارای مقادیر زیادی منگز بوده کی می تواند تاثیر مستقیمی بر افزایش کمی و کیفی اسپرم مردانه داشته باشد. همچنین منگنز موجود در زنجبیل باعث افزایش تولید تستوسترون و باروری در مردان می شود.
و  کمبود منگنز در بدن مردان می تواند باعث مشکلات جنسی مانند اختلال نعوظ و ناباروری شود. خوشبختانه زنجبیل سرشار از منگنز است ، به همین دلیل برخی از پزشکان طب سنتی ایرانی این ماده را برای جلوگیری از ناباروری مردان تجویز می کنند.

مقالات پیشنهادی:

مصرف چای ماسالا در بارداری

خواص عالی چای ماسالا برای کودکان

کاهش دردهای قاعدگی با چای ماسالا

چای ماسالا در شیردهی

خواص دارچین در درمان ناباروری

دارچین نیز مانند زنجبیل یکی از مهم ترین ترکیبات چای ماسالا می باشد و دارای مزایای سلامتی بیشماری است. یکی از این مزایای افزایش احتمال باردار شدن خانم ها می باشد.
زنانی که قاعدگی های نامنظمی دارند و علت آن هم وجود کیست های متعدد در تخمدان است ، می توانند با مصرف روزانه دارچین این مشکل را حل کنند، زیرا محققان به تازگی اعلام کرده اند که این گیاه می تواند شروع قاعدگی در بیماری قاعدگی های نامنظم را تحریک کند.
تحقیقاتی بر روی زنانی که دچار کیست های تخم دان هستند انجام شد و اثبات شد کسانی که از دارچین در طول دوره درمان استفاده می کردند تقریبا دو برابر بیشتر از سایرین ، پریود شدند که نشان بسیار خوبی برای تاثیر در باروری خانم ها می باشد.
همچنین مصرف دارچین در زنان سالم نیز اثر گذار بوده و نشان داده خوردن دارچین به تقویت میل جنسی زنان و افزایش احتمال بارداری شان کمک می کند

خواص دارچین در درمان ناباروری

خواص میخک در درمان ناباروری

میخک حاوی مواد مغذی ضروری به ویژه کلسیم و منیزیم است که مواد مفید و  فوق العاده ای می باشد.میخک یک روش طبیعی برای مبارزه با باکتری ها است ، به ویژه برای افرادی که معده ضعیفی دارند.علاوه بر این ، میخک ضد قارچ است و در برابر بیماری های پوستی موثر است. میخک محرک سنتی غرایز جنسی است و تحقیقات اخیر نشان می دهد که میخک در انزال زودرس بسیار موثر است.

خواص فلفل سیاه در درمان ناباروری

فلفل سیاه یکی از مهم ترین ادویه های چای ماسالا بوده که دارای خواص ضد ناباروری است.با اینکه باروری مردان به دلیل مشکلات متعددی ممکن است کاهش یابد و تعادل هورمون مردانه مختل شود. اما در بسیاری از آن ها فلفل سیاه اثر گذار خواهد بود.
فلفل سیاه برای تقویت و اسپرم مفید است و تولید آن را در بدن افزایش می دهد. و می تواند ناباروری مردان که ناشی از کمبود اسپرم است را درمان می کند. همچنین مصرف فلفل سیاه میل جنسی را در مردان افزایش می دهد.

خواص فلفل سیاه در درمان ناباروری

چای ماسالا ناباروری را درمان می کند؟

برای پاسخ به این سوال که آیا به تنهایی می توان با چای ماسالا ، ناباروری را درمان نمود هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد. اما مصرف چای ماسالا به عنوان مکمل دارو هایی که توسط پزشک تجویز می شود می تواند بسیار مفید باشد و تاثیر دارو ها را بیشتر کرده و درمان ناباروری سرعت ببخشد چه مشکل ناباروری از مرد باشد و چه زن و یا هردو.


(314 امتیازها)

create تی تو کاپ today 00/08/10 visibility 9868 بازدید

فعلا نظری وجود ندارد
در حال ارسال، لطفا صبر کنید...